måndag 28 november 2011

Andra planer


Idag ska det enligt väderprognosen regna hela dagen. Så mina planer för dagen är att tvätta, dammsuga och baka Lussekatter. MEN just nu 7:37 am finns det inga moln på himmlen och det är +18 grader, ute. Jag tror att jag får lov att ändra mina planer lite.

Mr Vacuum Cleaner
Hunters Run
Eftersom poolområdet är stängt på måndagar så blir en långpromenad det lämpligaste alternativet, med andra skor än förra måndagen OCH med strumpor. 

Det blev dammsuget, tvättat och så på det en härlig 2,5 timmes promenad. Och nu så är även tvätten ihopvikt. 


God Answers Knee Mail
Det finns gott om kyrkor av olika slag i detta område: många har jag hört talas om andra inte.

Efter lunch blir det att sitta ute och läsa lite, så skönt med avkoppling... +28 grader

Och så kom regnet strax efter 4 pm. Temperaturen sjunker snabbt här. Tänkte baka lussekatter tills Ronald kommer hem men jag fattar mig inte på ugnen så jag får snällt vänta tills han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar